تعداد بازدید: 2850
زبان : فارسی

مصفا: جهت رونق و توسعه منطقه ویژه اقتصادی شیراز از همه یاری می طلبم

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز منصوب شد

تاریخ درج خبر : 1401/9/29

مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید منطقه ویژه اقتصادی شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی شیراز طی آئینی با حضور مشاور مالی و اقتصادی استاندار فارس و اعضا هیئت مدیره شرکت توسعه و صنایع صادرات فارس و صنعتگران منطقه ویژه اقتصادی شیراز سعید مصفا به عنوان مدیر عامل جدید منطقه ویژه اقتصادی شیراز منصوب و از زحمات آقای نادر طیبی مدیر عامل پیشین این منطقه تقدیر شد.

**حضور مصفا سبب رونق در منطقه ویژه اقتصادی شیراز می شود

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع و صادرات فارس در این مراسم ضمن خوشامدگویی به سعید مصفا مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی شیراز از زحمات نادر طیبی مدیر عامل سابق این منطقه قدردانی کرد.

ساسان مبینی دهکردی با اشاره به حضور مدیران عامل کارخانه ها و واحدهای تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: بی شک شما صنعتگران به عنوان سفیران اقتصاد و تولید به خوبی با شرایط و وضعیت اقتصادی و مالی کشور آشنا هستید و این واقعیت را هم باید پذیرفت که شرایط کنونی مطلوب نیست.

مشاور مالی و اقتصادی استاندار فارس با اشاره به اینکه عدم مدیریت صحیح این اتفاقات عوارض و پیامد های نامطلوبی دارد، ادامه داد: قطعا در این شرایط نقش سازمان های توسعه گر و تسهیل گر در رونق اقتصاد به خوبی مشخص و برجسته است.

وی شرکت توسعه صنایع و صادرات فارس را یکی از شرکت های تسهیل گر در فراهم کردن زیر ساخت های اقتصاد و تولید برشمرد و افزود: در نهایت این مهم باعث رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال و در نهایت منجر به تقویت عرضه و انگیزه سرمایه گذاری می شود که این مهم می تواند حلقه اقتصاد قوی تر و فزاینده تر شود.

مشاور مالی و اقتصادی استاندار فارس با اشاره به اینکه طبق آمارها منطقه ویژه اقتصادی شیراز یکی از مناطق موفق در سطح کشور به شمار می رود، بیان کرد: بی شک تقویت و مدیریت صحیح این سازمان ها به کشور کمک می کند تا کشور بتواند از این وضعیت و دوران گذار به خوبی عبور کند و شرایط اقتصادی کشور را مطلوب تر می کند.

وی به سوابق درخشان سعید مصفا مدیر عامل جدید منطقه ویژه اقتصادی شیراز اشاره کرد و ادامه داد: آقای مصفا به عنوان یکی از افراد خبره و زبده در حوزه اقتصادی و مالی تجربه های موفق و ارزشمندی در حوزه مالی شهرداری شیراز، سرپرست شهرداری کلانشهر شیراز و ..... را دارد که حضور این افرد در منطقه ویژه اقتصادی شیراز می تواند توسعه و رونق را پیش از پیش در این منطقه ایجاد کند.

مبینی با بیان اینکه متاسفانه ظرفیت های مالی مناسب جهت اقدامات اقتصادی بزرگ در استان فارس وجود ندارد، افزود: در تلاشیم تا با راه اندازی و ایجاد یک الی دو شرکت تاکنون خالی وابسته به هلدینگ توسعه صنایع و صادرات فارس بتوانیم بخش قابل توجهی از زیر ساخت های لازم و اشتغال را در استان فارس ایجاد کنیم.

**تمام اراضی منطقه ویژه اقتصادی شیراز دارای سند تک برگ هستند

مدیر عامل سابق منطقه ویژه اقتصادی شیراز هم در ادامه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تمام افرادی که از سال های دور تاکنون تمام تلاششان را برای رونق این منطقه به کار گرفته اند، به اهم اقدامات انجام شده در سال های گذشته در منطقه ویژه پرداخت و گفت: جهت دریافت سند زمین ها و اراضی منطقه ویژه اقتصادی شیراز بیش از 5 سال تلاش کردیم تا توانستیم تمام اسناد مالکیت زمین این منطقه را دریافت کنیم و این در حالیست که تمام اراضی این منطقه دارای سند تک برگ هستند..

نادر طیبی با اشاره به اینکه تمام قطعات زمین صنعتگران دارای سند هستند، افزود: دریافت سند مالکیت شهرک غیر دولتی صنعتی به وسعت 330 هکتار در جوار منطقه ویژه اقتصادی شیراز از اقدامات ارزشمند این حوزه به شمار می رود که هم اکنون زیر ساخت های این شهرک در حال تامین است.

وی گفت: در حال حاضر 90 درصد زیر ساخت های فاز یک و دو منطقه ویژه اقتصادی شیراز فراهم است و 70 درصد فاز سه این منطقه نیز تامین شده است.

** جهت رونق و توسعه منطقه ویژه اقتصادی شیراز از همه یاری می طلبم

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز هم در ادامه این مراسم ضمن خوشامد گویی و خیر مقدم به تمام افراد حاضر در جلسه با تشکر از استاندار فارس،دبیر خانه مناطق آزاد، سهامداران، هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع و صادرات و تمام مسئولان گفت: از تمام افراد جهت اعتماد به بنده تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم اقدامات ارزنده ای را جهت توسعه، رونق اقتصاد و اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی شیراز انجام دهم.

سعید مصفا از تمام افرادی که نقش توسعه ای در منطقه ویژه اقتصادی شیراز دارند تقاضا کرد تا با صداقت فراوان طبق برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و در چارچوب دستورالعمل ها و مقررات حاکم بر منطقه ویژه اقدامات خود را انجام دهند.

مصفا با بیان اینکه کلیه شرکت های گروه و تابعه باید در مسیر پیشرفت و رونق هدایت شوند افزود: رونق شهر سلامت به عنوان پتانسیل بزرگ برای استان فارس و شیراز از نکاتی است که باید به آن توجه کرد. مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: با توجه به اقدامات ارزشمندی که آقای طیبی در گذشته انجام داده است از تمام افراد جهت رونق و حرکت رو به جلو منطقه ویژه اقتصادی شیراز دست یاری دراز می کنم چرا که بدون همکاری افراد رونق و پیشرفت این منطقه معنایی ندارد.

در این مراسم نمایندگانی از پرسنل و صنعتگران به سخنرانی پرداختند.    

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.