تعداد بازدید: 183
زبان : فارسی

پیام مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز به مناسبت روز کار و کارگر

تاریخ درج خبر : 1403/2/11

همزمان با فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت ماه مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز در پیامی روز کار و کارگر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی شیراز متن پیام سعید مصفا به شرح زیر است: کار و کارگر به عنوان زیربنای اصلی توسعه همه‌ جانبه جامعه و تضمین‌کننده امنیت و رفاه عمومی هر کشور است که در راستای آبادانی میهن اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند که این امر نشان دهنده اهمیت کار و تلاش سازنده و جایگاه رفیع و تاثیر گذار این قشر خدوم است.

بی شک افتخارات عظیم و ارزشمند به ثمر رسیده در منطقه ویژه اقتصادی شیراز مرهون هوشیاری، کوشش، تلاش و قناعت کارگران متعهدی است که با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی، مسیر تعالی هر چه بیشتر صنایع این منطقه را هموار می‌نمایند. امیدوارم در سال «جهش تولید با مشارکت مردم » و در راستای سیاست‌ها و فضای سازنده ایجاد شده با تلاش کارگران شریف، این سربازان عرصه کار و تلاش گام‌های بزرگ دیگری در راه توسعه، رونق، پیشرفت و کسب دستاوردهای عظیم اقتصادی برای ملت بزرگ ایران اسلامی برداشته شود.

اینجانب ضمن تبریک و تقدیر از فرد فرد کارگران پرتلاش شاغل در منطقه ویژه اقتصادی شیراز، امیدوارم برای شکوفایی و اقتدار هر چه بیشتر ایران اسلامی گام های موثر و مفید برداریم.

سعید مصفا

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.